Regnig dag

Regnet det bara öser ner.. *sjunger*
Ja idag är det verkligen en regnig dag.  Vakna till när min prins skulle kliva upp o gå till jobbet imorse. Fick den där underbara hejdå-pussen som gör att hela dagen inte kan annat än å börja bra. ;-)
Sov vidare till 9:10 då jag tyckte det var dax att kliva upp.
Den här veckan känns det som att jag knappt jobbat nånting. Börjar inte förrens kl 15 idag dessutom. Men sen har jag iaf två dagturer innan det är dax för en helledig helg igen. Lovely!!!

Igår kväll ringde det en person som vela köpa min tv-bänk så han ska komma och hämta den imorgon.
Dem andra kommer på lördag o hämtar vitrinskåpet o hyllan.

Näe nu ska jag ta o äta lite frukost och ringa facket igen o se om dem vill svara idag då.

Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback