Kärleken till dig........

Kärleken till min prins bara växer för varje dag.
Jag är så underbart lycklig med min prins.
Trodde aldrig att jag nånsin kunde bli så här kär.
Hoppas verkligen att det håller livet ut.
Jag vill verkligen aldrig nånsin behöva få leva utan min älskling.
Han får mig att må som den prinsessa jag förtjänar att må som.
Han finns alltid där för mig i dem svåra stunderna som varit.
Han är min framtid, min blivande man och pappa till mina/mitt barn.
Han får mig att längta.......

Älskar!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

PLUTTIGT!

2006-10-21 @ 22:04:04
Postat av: M

Vad glad jag blir när du skrev det här! Ja du förtjänar verkligen det bästa och jag hoppas att jag kan ge dig det. Älskar dig ;)

2006-10-22 @ 21:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback