Nästan väsklös

Usch vad drygt det var att inte kunna sova inatt.
Låg vaken till efter 01 och vaknade sen kl 3:30 igen.
Kan lova att det var månen som ställde till det för mig. Är ganska känslig för den för det mesta.
Har aldrig några som helst sömnproblem annars. Somnar oftast så fort jag lagt huvudet på kudden jag.. *ler*

Idag efter jobbet så tog jag bussen till Köpis och strosade runt där en timme innan jag tog nästa buss hem.
Höll på att bli av med min väska också. Jag hade ställt den på golvet när jag tog upp en tröja och kollade på den. Sen gick jag bara och kom på vid kassan att jag var väsklös... Oooops!!!
Som tur var så stod den kvar på samma ställe jag ställt den och med allting kvar. Pust!!!
Var in på IKEA en sväng också o inhandla två lådor att ha i hyllan bakom databordet.

Näe nu är det dax för lite matlagning här. Hungrig och ingen sambo hemma än så jag får börja med maten utan han helt enkelt.
So long!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback