Gräsänka

Nu var det längesen jag skrev här. Men jag har inte haft lust helt enkelt.
Har varit en del i livet som tagit min energi.
Och jag tar tillbaka det jag skrev sist att livet som sambo är enkelt. För det har det inte varit den sista tiden. Men det är väl nån mening med det också kan jag tro.
Få inte för er en massa nu... För M o jag vi är lika kära som förut om inte mer.
Han är min livskamrat som jag älskar högt på denna jord. *love*

Så vad har hänt på sista tiden då??
Mest massa jobb och plockande i lägenheten.

Imorse skjutsade jag M till bussen som skulle ta han o hans jobbarkompisar iväg på en kryssning. 36-timmars. Så nu är man gräsänka.....
Kommer att bli ovant att sova själv nu 2 nätter.
Och kryssningar är inte min favorit direkt. Har sett en hel del vad dem ställt till med för folk. Dem man minst anar också dessutom.
Men det är bara att gilla läget.

Imorgon kväll så ska även jag ut o roa mig lite granna. Ska på "Wallmans på turné". Det ska bli riktigt skoj!!! Kommer nog att vara en hel del folk iaf. 
Har inte ritkigt bestämt mig än för om jag ska ta bilen eller bussen in. Återstår att se imorgon hur jag gör.

Imorgon är jag dessutom ledig hela dagen så då ska jag in till lägenheten och plocka och dona. Köra iväg en massa på tippen bla och skänka bort en del till nån loppis.

Har haft mina tankar en hel del på min syster som inte mår nå bra just nu. Blir så arg på sjukvården när dem behandlar henne så här illa. Arg!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback