En dröm..

...om min älskade vän Annika hade jag igår natt.
Hon var mycket svårt sjuk i drömmen och jag fíck hjälpa henne att vända på sig för att hon skulle få slippa liggsår. Var jobbigt att se henne sådär svag o sjuk.
Berättade för Sandra att jag drömt om Annika och då sa hon att hon gjort detsamma samma natt..!!!..
Lite sjukt att det var samtidigt tycker jag allt. Jag har inte drömt om Annika på säkert ett år eller så. och detsamma för Sandra. Mysko!!

Saknar Annika en massa. Det känns så ofattbart fortfarande. Inget man riktigt förstått än. Och kanske aldrig kommer att förstå helt o hållet nånsin.
Älskar dig vännen och saknar dig så det gör ont!!!!




Kommentarer
Postat av: Rasmuselina

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback