Effektiv

Idag så har jag hunnit med mycket.
Jobbade med en vikarie idag, fast en van sådan tack o lov för H kom aldrig imorse. Fick ringa efter henne kl 8:15 och då låg hon och sov och skulle vara hemma då barnet var sjukt. Men då bör man ju ringa och tala om det kanske?? Nåja nu gick det ju bra iaf ändå.
Slutade kl 13:30 och gick då raka vägen till lägenheten och plockade med den sista kartongen och rensa ur den.
Sen torkade jag ur alla skåpen i köket och badrumsskåpet så nu är det klart. Skönt att man kommit en bit på väg iaf.
Ska ta semester på måndag så hinner jag allt utan att stressa. Skönt!!

Vid 14:55 satt jag mig på en buss till Hofors för att hämta hem bilen. Bussresan tog 1 timme o 20 minuter!!! Puh!!
Bilen är fortfarande lite skruttig och har massa småfel men det går att köra iaf. Men det får nog fortsätta att bli mest buss blandat med lite bil.

Nu inväntar jag M som är på träning ,så ska vi hitta på nått att äta och kanske åka iväg o storhandla som vi aldrig gjorde igår kväll.

Time to go!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback