Dagens sjukvård!!

Min älskade syster fick åka in på akuten i fredags och ligger nu mer inlagd på Falu lasarett. Hon har grymt ont stackarn. Och jag är fortfarande arg på den här jäkla sjukvården. En läkare idag vela skicka hem henne idag trots att allt inte fungerar som det ska. Vad sjutton håller dem på med!!! ARG!!!

Älsklingen är hemma från kryssningen. Skönt!!
Nu kan man sova lugnt igen. ;-)

Wallmans- golden hits on tour- ja det var en bra show. Sång o musik hela kvällen och en massa spexande. På scenen och bland publiken som var vi matgäster.
Maten däremot var ingen superhit. Kycklingen var smått rosa och potatisen räckte inte till alla och såsen var suuur.... Men dem duktiga artisterna vägde upp allt det där tusen gånger om. =)))
Var kvar bland dem sista i vårat gäng. *ler*
Det vart en nykter kväll för mig då. Var skönt att sätta sig i bilen och åka hemåt utan en massa krånglande med bussar.

Väl hemma somnade jag i sängen med kläderna på och alla lampor i lägenheten tänd. Vaknar vid 6:30 och går upp och släcker allt. Undrar vad grannarna måste ha tänkt.. Hehe!!!

Idag har jag o älsklingen kört iväg en massa skrot till återvinningen. Vart 3 vändor dit. Sen fyllde vi bilen med en massa lådor o saker som skulle hem till Sandviken.
Min rygg strejka en hel del och gör fortfarande... Fast det är ju mer neråt rumpan typ. Ichias-nerven som är överansträngd på nå vis. Krampar i vissa lägen och gör svin ont.
Hoppas det är bättre imorgon.

Bilen då... ja nu är den lagad men den startar ej. Batteriet är tydligen urladdat... Jag som köpte sprillans nytt bara för nån månad sen... Måste ju va nått fel... nåja... se bilar!!

Nu ska jag gå och ta mig en skön dusch här.... Nice!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback