Livet leker!!

Vart bara hemma igår och myste för mig själv med lite gotta.. =)
Fick trevligt besök inatt för den delen så helt ensammen var jag ju inte.. ;-)
M kom hit efter konserten o krogbesöket.. Men det tog ju sin lilla tid innan han hitta hit i fyllan...
Han yrade omkring överallt där han inte skulle..
Men jag fick mig ju ett gott skratt sådär mitt i natten iaf..  *ler*
Sen hade jag fullt sjå att få han och inte somna med kläderna på.. *ler*..  Så lite rund under fötterna var han allt.. men det var bara roligt... Och det var sååå mysigt och vakna upp breve han imorse..
Låg o prata en massa om hur vi ska göra nästa vecka med stockholm..
Öland dök även upp som förslag vecka 30 och det skulle ju verkligen vara hur skönt som helst det!!! Hyra en stuga o njuta av sol o bad.. och golf för grabbarna kanske o lite gocart för mig.. hehe.. Äta och dricka gott... :-)  Ja vi får se hur det blir sen...

Och jag mår så bra nu verkligen och trivs såååå bra med livet och allt som sker... *lovely*
Har så många runt omkring mig som får mig att må så bra.. alla på olika vis.. Är superglad att jag har ALLA er... och ni vet vilka ni är!!!! 
Och frågan jag fick imorse gjorde mig jätteglad inombords även om jag vet att det är ett tag kvar tills dess... men jag trivs som fisken i vattnet med han!!

Ikväll smäller det iaf..  =)

Nu ska jag gå och fixa det sista...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback