Denna kärleken..

För evigt?

Ena gången finns den där starkt, men lika fort kan den försvinna igen.
När man minst anar det, oftast så överrumplas man av  "Vågen" som sköljer bort det mesta av allt som en gång fanns. Men innerst inne finns för alltid känslan kvar av det underbara man en gång hade.

Frågan är ju om man ska våga sig på och gå in på denna knackiga väg som ingen har ett facit på.
Utan ett facit i handen så fumlar man rätt bra där i mörkret. Men man måste även våga för att vinna. Och nu när det finns nån som är väl värd att få min hand o leda mig rätt på denna knackiga väg så bör jag ta den chansen. För man vet aldrig när det dyker upp ett sånt tillfälle igen och ensam på denna väg kan man omöjligt vandra. Och vem vill leva ensam??

// TiniWinisen


Tycker om dig M... <3



Kommentarer
Postat av: adnillen

Tiden utvisar, men förstår att det är jobbigt med den där väntan. Vågar man vänta o stanna upp eller gå vidare? Jag tycker du ska chansa, annars kan du inget vinna!

2006-07-15 @ 10:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback