Julen

Ja så var Julen förbi med buller och brak. =)
Har varit en skön jul. Underbart att ha nån att dela allt med. Lovely!!
Även fast vi mest var på olika håll men bara vetskapen om att han fanns därhemma hos sin mamma fyllde mig med ett underbart lugn. Mår verkligen jätte toppen med min M!!!
Har absolut träffat min prins. *glad*
Han får mig att må som en riktig prinsessa. Hihi!!!

Har fått en massa toppenjulklappar dessutom.. =)
Från mamma fick vi en jättefin ljusstake och en chokladask
Av pappa fick vi 1000 kr
Av Linda o Jerker fick vi ett spel "Lika par leka bäst" och en lära känna varandra bok
Av Natha fick jag ett fotvårdsset
Av svärmor fick jag en plånbok och ett par jättefina thinsulate vantar
Sen fick jag o M också en hushållsmaskin =)
Av min älskling fick jag ölglas, en bok ;-) och ett presentkort på SPA uppe i Högbo med ansiktsbehandling, rygg o nackmassage och handmassage. Lovely!!!

Ja det var verkligen toppenjulklappar alltihopa!!!

Jag o M planerar att vi ska försöka komma iväg på nå resa här i vår, mars/april kanske. Helst till Thailand. Vi ska spara och spara nu så får vi se vart vi hamnar. =))

Och du Älskling!! Det du sa idag gjorde mig verkligen jätteglad. Är så glad att du känner så och vill. Love You!!!

Nu ska jag gå och fortsätta min mysdag... =)))

Kommentarer
Postat av: Malin

Kanske man kan få det där spa paketet ;)till en sliten mor hihiiiii nä då än är hon inte sliten men kan ju behövas i förebyggande syfte hahahah Va kul att du haft den bra jul det har vi oxå. kram

2006-12-27 @ 09:44:47
Postat av: Anonym

Man bara sitter o myser när man läser här nuförtiden *s*

2006-12-27 @ 14:10:17
Postat av: Linda

Mitt namn försvann - men de var jag som skrev iaf ;D

2006-12-27 @ 14:10:48
Postat av: Anna

Va härligt att julen blev så underbar och att livet verkar vara helt underbart för övrigt för dig också *ler*

Postat av: M

Ja jag som inte brukar tycka om julen på sistonde har haft den trivsammaste julen på flera år tack vare dig. Du får mig att må bra älskling! ;) Vi får se om vi har råd med resa men annars tar vi den längre fram. *kram*

2006-12-28 @ 09:54:50
URL: http://jack71.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback