En resumé

Oj nästan en hel vecka har gått sen jag skrev. Men bloggen har iofs krånglat i ett par dagar också så.
Ja i söndags så var jag ju på dop som sagt och Hugo skötte sig ypperligt bra... *ler*

  
Nydöpt


Den smarriga tårtan

I måndags så var det mest jobb som gällde

I tisdags  så mötte jag upp Heidi och Vendela på Köpis. Vi gick runt där o kikade lite och så åt vi lite mat. Jag o H tog varsin Kebab skrovmål medans Vendela högg in på pannkakor. :D

I onsdags så var det mer jobbelijobb och så var det en massa sova/vila när jag kom hem. Var såååå trött.

I torsdags trodde jag inte att jag nånsin skulle orka kliva upp. Somna om flera ggr innan jag tillslut masade mig upp och gjorde mig klar för att åak till jobbet och äta jullunch uppe i Hemlingby med pensionärerna. Där var det väldigt trevligt och mysigt. Och myyycket mat. Det bästa var nog ändå efterrättsbordet. Mums!!

I dag ska jag in till Gävle och träffa Malin o Hugo på stan. Och Katarina skulle också dyka upp en sväng. Ska bli skoj!!! Ska leta på en del julklappar tänkte jag. :)

Nu ska jag göra mig iordning här innan tåget åker i från mig


Kommentarer
Postat av: Linda

Tåget?! Hahaha! Hoppas du hittar julklappar iaf, du är ju en fena på det :D

2006-12-15 @ 12:04:52
Postat av: Anna

Hoppas du hittat lite julklappar! Jag var in till Köpis med mamma idag och handlade väl det sista av klapparna. Köper jag nåt mer blir det ett plus för den som får det =). Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback