Världens lyckligaste tjej!!

Ja så idag har jag o Mattias tagit ett stort steg i vårat förhållande. Vi har bestämt att vi ska bli sambos så idag sa jag upp min lägenhet...  =)
Och jag är världens lyckligaste tjej!!!
Så nu är det en del som ska göras härhemma. Ska sälja av en del grejjer bla.
Sängen har pappsen redan tingat så den blir jag nog av med snart.. Vad ska jag då sova på?? *ler*.. Tur man har en stor soffa iaf då...
Nån som är sugen på å köpa nått kanske??? *ler*

Nu är jag äntligen långledig också.. Underbart!!
Känner mig ganska överkörd av en ångvält idag efter den här veckans jobbande.. Så det blir en tidig kväller för mig.
Imorgon ska jag träffa Malin o lilla Hugo och sen shoppa med Anna och på kvällen blir det ev bio med Mattias och kanske Nisse o hans tjej...

Nu ska jag gå o kika på lite Idol innan John Blund kommer o hälsar på



Lucas Prata - And she said


Kommentarer
Postat av: adnillen/Linda

Låter som en skön Fredag!

2006-09-01 @ 09:22:08
Postat av: Jenny

När bär det stora lasset iväg då?

2006-09-01 @ 10:37:00
Postat av: Emma

Kul att ni ska flytta ihop.... förstod att det skulle bli så ;) Glad för din skull! // jobbarpolaren

2006-09-04 @ 21:43:52
Postat av: sara

grattis eller vad man nu ska säga :'D

2006-09-10 @ 12:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback