Underbar helg!!

Hej o hå vad tiden rinner iväg ibland.. Ska uppdatera lite vad som hänt dem senaste dagarna.
Skjutsade ju in Mattias o hans kompisar i fredags på HB i Gävle. Hämtade dem vid 02 och dem var fulla o goa hela bunten. *ler*  Stannade till vid gatuköket på stan i Sandviken så grabbarna fick handla sin fyllemat.
Jag o Mattias somnade inte ordentligt förrens klockan var 06. Och vid 08 var Mattias vaken igen. *ler*
Vi klev upp o gjorde oss klara för en dag på stranden. A o E med barn skulle till Standbaden så vi åkte dit vi med o även Nisse. Var iväg o kollade på en superstor båt som en av A:s bekanta hade låg vid bryggan. Värd 1,4 miljoner!! Shit alltså!!
När klockan var 16 så åkte vi hemåt för vi skulle iväg och grilla med Sandra o Patrik i L:s hus.
Köpte med oss fläskfilé, pommes, grönpepparsås, jordgubbar o mjölk o chips.. Mums!!
Vi drack vin o öl under kvällen. Hade femkamp också som jag såklart kom sist i.. hehe.. Badade i poolen som hade en temp på 29 grader där på kvällen och hoppade sen in i bastun. Mysigt!! Kommer inte riktigt ihåg hur länge vi var kvar där men det var väl efter 00 nångång iaf. Jätte trevligt hade vi verkligen!!

Vaknade i söndags o mådde bra också.. Toppen!! Såg att en kille jag dejtade för ca 8 månader sen hade ringt där på natten... ????.. undrar vad han hade för baktanke jag.. Inte kommer han långt med mig inte så det så!!!
Vi packade iaf iordning strandväskan återigen och begav oss ut till Strandbaden =)
Dit kom även P o K med lilla Stina.. jättesöt verkligen.. Badade med henne några ggr och hon var så nöjd så.. *ler*  Och hon bara älskar Mattias iaf.. skoj å se.. =)
Nisses "date" kom också dit och hon var verkligen jättetrevlig.. Pratade en hel del där på slutet...
Även K tycker jag mycket om, hon är så lättsam verkligen...
Ja så nu har man träffat en hel del folk här.. *ler*
Vart prat om att jag o Mattias skulle komma förbi hos P o K och grilla nån kväll i veckan o spela kubb. Våran andra parmiddag isåfall.. hehe..
Jag trivs verkligen jättebra med Mattias och han får mig att må så bra så det går inte ens att beskriva....Jag är jättekär i han och han i mig säger han.. och det känner jag av verkligen å...  <3 <3 <3

När jag klev upp imorse så såg jag att det låg en lapp på köksbordet och jag log med hela ansiktet när jag förstod att den var till mig, men bara lära på toa o kissa först innan jag kunde läsa den...
Han är så gullig!!! 
Saknar han redan.. hihi..

Idag så åkte jag ut till Bremmen med Anna. Solen gick i moln där ett tag men vi la oss under huanddukarna o somnade visst båda två. Vakna av att solen sken igen.. Underbart!!
Åt världens största kulglass idag å... Puh!! men getingarna var lika galna den här gången.. Suck!!
Vid en 17 åkte vi hemåt och gjorde sallad med fetaost/skinka i.. Mums!!
Sen åkte Anna hemåt vid en 19.
Ska strax in i duschen här eller om det blir ett bad det har jag inte riktigt bestämt än...

Imorgon blir det till att träffa Heidi o barnen.. ska bli skoj!!



Kommentarer
Postat av: Tonykamilla

Thanks, keep up the good work.

Postat av: Tonykamilla

Thanks, keep up the good work.

2009-07-02 @ 11:05:02
URL: http://tonykamilla.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback