sms??

Hade en lite konstig dröm i natt och visste väl inte riktigt om den var sann eller ej i morse när jag vaknade.
I drömmen fick jag ett sms av en person jag "avsagt" mig kontakten med ofrivilligt. Och den personen skrev på ett sånt vis att det fick det att låta som att allt var vårat fel och osv.. Jättejobbigt!!
Så när jag var på väg till jobbet imorse så lära jag kolla i inkorgen om det där sms:et fanns där, men det gjorde det inte som tur var... skönt!!

Imorse så ringde telefonen vid 7:30. Tänkte att vem är det som ringer så här tidigt??
Men det var ju min underbara Mattias som vela säga Godmorgon och höra hur det var med min onda mage.. *ler*  Han är väl för go han... Är sååå glad att jag har han. Världens underbaraste pojkvän..

På jobbet har det gått bra idag fast det har vart heldag.. Har vart å göra hela tiden fast på ett lugnt o skönt vis. Så nu har jag bara imorgon (6:45-15) kvar att jobba på hela veckan... Nice!!!
Och imorgon efter jobbet så har jag lite att uträtta... hihi!! 
Har en väldigt rolig o spännande tid framför mig nu... *längtar*

Näe nu ska jag ta o lägga mig här snart så jag orkar med morgondagen.. =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback