Så var det vardag igen....

Ja så har man ju jobbat två dagar här nu redan och det känns ju som att man typ har vart där jämt.
När jag kom igår så möttes jag av att nattpersonalen sa att en av dem jag skulle jobba med var sjuk.
Så jag fick vara själv till kl 8, vilket var mindre roligt när man inte vart där på 1 månad och dem sätter igång på en gång man kommer. Ingen vila ingen ro..
Så när klockan var 8 så var dem flesta redan uppe och en sjöblöt Tina.
Ja det var riktigt kvavt och instängt på jobbet överallt eftersom det brunnit på Brynäs i K-rauta o Jysk då på kvällen/natten. Dem hade gått ut på radion att man lära ha stängda fönster o dörrar.

Och det var det jag kände precis innan jag skulle till o somna i söndags kväll. Jag kände brandrök och for upp och kolla överallt i min lägenhet men ingen brand. Vart orolig att det var nån i huset som det brann hos men tänkte sen att det var säkert korvfabriken som ligger härintill som lukta. Tänkte att dem säkert rökte nå korv eller nått.. Hehe.. Men så var det ju inte..
Utan en förmodad anlagd brand. Otäckt!!

Igår så var jag bara hemma sen efter att jag slutat. Badade och lagade lite mat, dte var det enda jag förmådde mig att höra.. Skönt!!

Idag så var det jobbelijobb igen då. Men det gick bra. Hade städ-vm idag på jobbet. puh!
Och superkvavt var det på jobbet idag. Helt sjukt!!
Men sen så vart det ju åska också så det var ju inte så konstigt då.
Ett tag så både blixtra det och åska samtidigt. Otäckt!!

Fick besök av röda damen idag också.. Precis så punktlig som jag ville att hon skulle vara.. *glad*

Väntar på att Mattias ska höra av sig efter sitt läkarbesök så ska vi ner på stan här i gävle och strosa lite tänkte vi. Längtar efter han jag.. =))



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag fick också besök av röda damen idag, lika punktlig för min del...hahahah!!

Postat av: Tina

Hehe.. jasså du.. har vi synkat varandra vi tro?

2006-08-16 @ 08:46:34
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Anna

Hehe, ja det verkar så!

2006-08-17 @ 20:19:25
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: Christianandrine

i love this page keep it up.

2009-08-14 @ 08:20:00
URL: http://christianandrine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback