Regnig dag

Idag har man fått en del gjort härhemma.
Klev upp vid en 10:30 idag och Mattias påminde mig om att jag skulle tvätta... oops!! Det hade jag ju glömt bort. Men som tur var så fanns det en ledig tvättid efter den jag egentligen skulle ha haft. Så nu är tvätten klar och hänger på tork bara. Skönt!!

Lagade iordning lite mat. Gott med hemlagat efter den här väldigt nyttiga semesterveckan.. Not!! *ler*
När jag kikade in i kylskåpet så såg jag att det var dags för en rengöring därinne. Sagt o gjort!! Och när jag ändå var i farten så kunde jag lika bra skura resten av köket. Så nu är det fint i köket.
Ska ta en liten paus nu så får vi se om jag orkar med en dans med dammsugaren också.
Fast jag ska nog ta och byta gardinerna i köket tänkte jag. Sånt är roligt!!!  =)

Ja så mycket mer roligt händer inte idag faktiskt. En handling i mataffären mot kvällningen kanske om jag orkar med.
Har inte ens klätt mig ordentligt idag.. Hihi!! Älskar sånna här dagar när man kan tuffla runt i myskläder utan att känna sig tvingad att hitta på en massa saker..
Och jag lär ju säga att det känns som att jag har haft super mycket semester redan och då har jag ändå nästan 2 veckor kvar. Underbart!!

I veckan så ska vi alla syskon hitta på nå skoj. Bara vädret blir bättre så finns det ju en hel del massa mer man kan göra än när det är regnväder ute. Ja vi får se vad vi hittar på.




Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe, min dag har sett ut som din och jag håller med dig om att det är urskönt att få "tuffla" omkring i myskläder hela dagarna utan att behöva göra saker :). Själv ligger jag och läser bok och lyssnar till ljuden därutanför balkongen *mys*

2006-08-01 @ 18:01:02
Postat av: Taylormayde

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback