Nya maträtter...

Klev upp strax efter att Mattias åkt till jobbet idag och får se att min minsta lillesyster skrivit på msn att hon är på sjukhuset och har ont... gulp!! Vad har hänt??  Slänger mig på telefonen och får veta att hon ramlat väldigt illa på cykeln inatt och slagit upp hakan och gjort illa sin arm väldigt. Så nu var pappa och hon på väg upp till hälsocentralen så får vi se vad dem gör med henne där.. Det gör så ont i mig när mina nära o kära har ont och inte mår nå bra. Vill vara hos henne nu!! Men utan bil kommer jag inte långt.. Grrr!!
Dem skulle höra av sig sen så fort dem visste nått.. Bara hon inte brytit sin arm nu precis till skolstarten och flytten... Tufflan då!!

Gårdagen spenderades med Mattias.. Skönt!!
Han kom hit efter sitt läkarbesök som inte hade vart idag.. min yrboll.. ;-)  Men det var ju bra att han tog fel på dag ändå tycker jag.. =)
Vi åkte till köpis en sväng och M hitta en jack/tröja på H&M.
Vi bestämde oss för att äta thai/kina mat. Och beslutade oss efter många om och men att hämta hem från Lilla Saigon. Jag har ju inte direkt ätit sån mat så det var nytt och spännande för mig.
Det vart iaf 3 små rätter som bestod av kyckling i jordnötssås, friterad kyckling med sötsursås och friterad fläskfile med sötsur sås. Sen beställde vi även Nudlar med kyckling och grönsaker.
Allt smakade väldigt gott!!
Och massor av mat fick man å!! Skulle lätt ha räckt till minst 3 personer det där..  Fick Mattias en matlåda med sig till jobbet å... =)
Vi kolla på film igår också, hade funderingar på att gå på bio men jag hade sån mensvärk så då är det inte så roligt att sitta på en bio. Det får bli en annan kväll. Kanske på lördag??
Var en tröttis igår kväll jag, somna till lite då o då hela tiden... *ler*  Det tar på krafterna att kliva upp kl 6 två dar på raken..

Ska strax ner i tvättstugan också här... sen ska jag iväg och hämta ut ett paket.

Tänker på dig Natha!!!



Kommentarer
Postat av: Anna

Kina och thai är ju verklilgen supergott! Prova Malaysian Butterfly i Sandviken nån gång, det är väldigt god mat, billigt och superstora portioner =)

Det är en av våra favvisar *ler*

Postat av: Mattias

Vad roligt att du gillade kinamaten ;). Nu har jag både lärt dig tycka om "kina" och sett till att du blivit en godismissbrukare *ler*

Tycker om dig! Kram/ M

2006-08-17 @ 16:22:22
URL: http://jack71.blogspot.com/
Postat av: Nathers

Mm, 3 små rätter är jättegott ju :))

2006-08-17 @ 16:31:53
Postat av: Angelina Jolie

Thanks for the information

2010-02-09 @ 09:24:39
URL: http://angelina-jolie.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback