Lite sammanfattning...

Nu var det nån dag sen jag skrev ser jag. Dax att uppdatera lite granna.

Torsdag: Vaknade o mådde mycket bättre än dagen före. Tack!! Gick bra å jobba iaf och jag slapp undan tidningen.. =)
Vid 17 så kom Mulle o hans kompis som skulle hjälpa mig att traila bilen till Hofors. Bara  vi fick upp bilen på trailern så var det inga problem. Skönt!!! Så nu står bilen i Hofors äntligen. Så får vi se nudå när den blir klar och hur mkt det kommer att kosta. Puh!!
Åkte sen hem till Mattias. Var ju några dagar sen vi hade setts så det var mysigt att ses igen. :-)
Stannade till på vägen dit på American Take away och köpte med en pizza. Mums!!
På kvällen kikade vi på "Flight 93" och den var riktigt bra. Ja trots att jag somna ifrån filmen en sväng. Men sån är jag oftast.. *ler*

Fredag: Gick omkring i myskläder lääänge innan vi tog oss i kragen och åkte iväg o handla lite mat. Stannade även till på Jysk där Mattias hittade en datastol. Var halva priset på den. Perfekt!!
Klockan hann bli närmare 16 och vi hade inte fått i oss nån mat än så vi stanna på Viking och köpte med oss kebab med strips.. =)  Körde sen lite rally på datorn med ratt.. Skojjigt!! På kvällen så kollade vi på "Memento" men då hade jag riktigt svårt att hålla mig vaken. Så vi stoppade efter ett tag och gick o la oss. Ja iaf jag. Mattias var uppe ett tag till han innan han kom o kröp ner breve.

Lördag/idag: Mattias klev upp tidigt idag medans jag sov vidare till 9:30. Frukostdax var det då. Är så mysigt å vakna sådär och ha nån att äta frukost med. Mysigt!!
Sen har vi bara myst omkring idag och det har vart sååå skönt. Har iaf kommit in i duschen och det var ett stort steg det.. =)
Vi har kört lite rally idag också och ätit tacos o kollat på fotboll och vänner. En riktig slappardag.. =)
Ska ev träffa Linda F nu om ett tag, hon skulle höra av sig senare.


Och gissa vad...
Ja jag är fortfarande lika kär i min prins.. =))
Det känns väldigt bra och det blir nog en del stora förändringar i mitt liv inom kort. Men det känns bara bra.. hihi!!!

Imorgon så ska jag jobba hela dagen. Trist!! Men det ska nog gå bra ändå.
Är ju iaf ledig fredag-söndag nästa vecka... Very nice!!

Nu ska jag gå o göra min prins lite sällskap i soffan...
So long!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja visst är det förjäkligt underbart mysigt att va kääär *ler*. Har Mattias köpt samma kontorsstol som Hjalle å jag fyndade månne..hihi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback