En jobbig em/kväll

En jobbig eftermiddag/kväll har det varit... Tårarna har trillat många ggr. Jag bara tvärvände i måendet när jag kom till jobbet idag. Hade inte lust med nått och tyckte bara att pensionärerna var besvärliga/gnälliga idag. Det kändes som att alla inklusive mig vaknat på fel sida. Fast så var det nog inte.
Jag sa till henne jag jobba med -att idag pratar jag nog inte så mkt mer än jag behöver för att jag känner mig på dåligt humör och så.. Hon sa då att hon var likadan idag.. Så det var ju skönt.. Så vi gick omkring där och var i vår egen lilla värld ikväll båda två..

Och jag har svettats nå enormt på jobbet idag. Kan tänka mig att det känns så där att vara i klimakteriet.
Men jag fick nog min förklaring på varför och det var ju åska på väg.
Det blixtra och dundra samtidigt och var bäcksvart ute nästan.. Då var jag lite rädd där ett tag ska jag säga. Otäckt när man är i ett hus som är bland det högsta på Brynäs... *scary*

Imorgon ska dem komma från Gefle Dagblad och intervjua boende o personal.. *suck*
Och jag o en till är det som jobbar då typiskt nog... Jag vill inte!!! Har varit utsatt en gång förut redan.. då tvinga en fotograf mig att vara med på bilder i en tidning.. Grr!!!

Kollade lite på serien "Related" idag på jobbet och gud så jag böla då.. Shit vad blödig man är egentligen..

Näe nu ska jag ta mig en kopp the och försöka bli av med det här "jobbiga" som tagit över mig just nu...

Jag är ju verkligen jätteglad egentligen...




Kommentarer
Postat av: Linda

*jättekram kommer här*

2006-08-24 @ 00:04:17
Postat av: M

Inom nån timme får du en till jättekram "live" ;)

2006-08-24 @ 18:17:59
Postat av: Reidarella

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback