En flyttlördag

Igår var det fredag och då jobbade jag från 6:45- 16.. fredagar som man helst ska få sluta tidigt å allt ju.. men inte jag inte.. *ler*
Ställde mig o baka sockerkaka på jobbet och när jag ändå höll på så gjorde jag två.. lika bra det tänkte jag.. Men tji fick man för det. Sockerkaksformen välte i ugnen då jag råka bränna mig, men jag hann att rädda ganska mkt av smeten iaf så tillsut vart det en kaka ändå. Ja efter mkt kladd..  Smaka bra iaf och mkt beröm fick den så det var ju bra.. haha!!

På kvällen kom min underbara Mattias.. Vi åkte o handla lite så vi kunde göra tacogratäng.. Gött!!
Sen kollade vi på Basic instinct 2.. den var sådär.. somna ifrån den lite granna.. Men vad kan man begära av en Tina som jobbat hela veckan.. *ler*

Det är så underbart att få somna o vakna upp breve varandra så det går inte å beskriva.. Me like it a lot!!
Vi hade ett mysigt samtal imorse om "vissa" saker. Bla våran framtid ihop.. och den känns underbar!! Wihaaa!! Men lite nervös är jag allt å... I´m a virgin... ja iaf på det vi prata om..  =)
Lets do it!!

Idag flyttar LillSis till Bollnäs också... Så det blir till att hjälpa henne att flytta idag.. Skoj!!
Så liten har blivit så stor.. Hjälp!!
Och en liten kissekatt ska hon ta med sig upp dit också.. Både på gott o ont det där. Är ju inte direkt gratis att ha dem heller.. Men men... hon lär ju få göra som hon vill..

Mattias har varit på urnnedsättning av hans kompis Magnus idag och jag hoppas att det inte har varit alltför jobbigt för han/dem. *kramar om*
Vet ju hur jobbigt det är att begrava sin vän. Det är sjukt jobbigt!!! Och så orättvist.....

Nu ska jag gå och fixa med det sista innan dem komme ro hämtar upp mig...

Var rädda om varandra!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback