Cityfesten

Ja så var man hemkommen från en kväll nere på cityfesten.
Först gick jag o Sandra till "Tant Grön". Andreas o Therese mfl var där och lyssnade på "NyfikenGul" som uppträdde där. Träffade även på Nisse o Nicke som stod o drack lite öl. *ler*

Gick sen vidare till öltältet mittemot Helt enkelt. Vart stoppad för att få visa leg.. haha!! Ja varsegod sa jag och gav han legget medans jag påpekade att jag bara var 27... han vart lite generad vakten faktiskt och sa sen att jag fick ta det som en komplimang.. Jo jag tackar jag.. inte ens 18 bast.. haha
Men där inne var det röj kan jag lova. "Midnight Express" uppträdde och dem var grymt bra.. Vi satt o sjöng med för fullt och klappa händerna.. Så nu har jag lite ont i halsen här.. *kraxar*
Träffade på Patrik o Norling därinne också.

Sen vela vi tjejjer så gärna åka karusell så vi stack iväg och gjorde det innan det stängde för kvällen. Men den var inte så otäck som jag vela att den skulle ha vart... men den dög iaf..
När vi kom tillbaka till öltältet så var det stängt och vi fick vända i dörren igen.
Dem andra var mer partysugna så dem fortsatte till Grand men jag tog o styrde mina steg hemåt då.
För trött för krogen ikväll och dessutom nykter då.. nej tack!!

Så nu ska jag ta och krypa ner i sängen och läsa lite innan John Blund kommer o hämtar mig med till drömmarnas värld.
Saknar min prins en massa!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Inte en dag över 18, snacka om komplimang som heter duga..haha!

Hojta till när nästa partaj blir (ja förutom imån då..*grr*)så ska vi se om inte lilla Anna ska med å skaka rumpan, dricka gott, skratta en massa och bara prata skit!

Och du och Mattias är verkligen så fina tillsammans, ni passar verkligen ihop *ler*. Jag tror minsan du har hittat din prins...

Många kramar från lilla mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback