Charmtrollet...

Igår fick jag möta en underbart söt och charmig individ... Min lillesyster hade nämligen bestämt sig för att rädda livet på denna kissemiss...
I vanliga fall är jag ingen kattfanatiker  men kunde inte motstå denna madame.. =)
Så nu är man djurmoster för tredje gången.. hihi!! Har ju Tiggr o LillTjejjen sen tidigare.. och nu Cookies..

Flytten gick bara bra.. men oj så trött vi var allihopa där på slutet.  Jag orkade knappt prata...
Kom väl hem vid 22 och då stöp jag i säng nästan på en gång... skönt!!
Klockan ringde 7:20 idag och då var det bara att pallra sig upp och gå till jobbet.
Är hemma på 2 timmars rast nu och ska sen tillbaka och jobba det sista.
Imorgn så är det sovmorgon iaf. Skönt!!
Men ska fixa med pappas bil imorgon på förmiddagen har jag iaf tänkt. Så jag slipper va så handikappad nå mer.. =)

Längtar efter min prins!!! <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Alantiril

I like your website. Good job.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback