Bebbe på väg??

Gårdagen var väldigt trevlig.
Började dagen med att ta bilen ner till Boulogern och där möta upp Heidi o Vendela. Vi lekte lite i lekparken där Vendela gungade, åkte rutschkana och lekte i tåget.
Hon har ju blivit så stor min lilla Sessa. Hon försöker prata en del o är busig.. *ler*
Satt oss sen på filten så hon kunde få sin efterrättspure, men när jag tog fram mitt äpple så vela hon då rakt inte ha sin mat utan hon satt o sukta efter mitt äpple istället. och det är väl klart att man delar med sig till en sån där gofia som hon.. =)
Jag o Heidi stod o prata en massa medans vi gunga på Vendela i gungan där hon satt så nöjt så..
Sen så knatade vi iväg till SOS-kiosken och köpte oss glass. Vendela åt med hela ansiktet typ.. *mysigt*
Fick vara själv med henne en stund när Heidi gick på toa och då trodde jag att hon skulle protestera vilt men det gick bara bra. Vi tittade på pippi-fåglarna som hoppade omkring där och bilarna som åkte förbi och åt ännu mera glass.. Gott seddu!!
Sen så var det dax för dem att åka hemåt så Vendela fick sin tupplur.

Väl hemma så hörde jag med Malin om hon vela ha lite sällskap och var fikasugen och det var hon.. =)
Köpte med mig wienerbröd och gick dit.
Stor mage har hon nu iaf.. Fast jag anar iofs att hon kan ha åkt in på BB nu.. Hon hade nämligen värkar igår när jag var där och skrev sen att dem blivit värre. och idag har hon inte dykt upp på varken lunar eller msn som hon alltid brukar.. Skulle vara skönt för henne om det var så för det såg inte så roligt ut att bära omkring på den där magen... Tror på en flicka jag.. =)

Sen på kvällen så åkte jag hem till Mattias. Och jag är fortfarande lika kär i han. Han är så underbar på alla dess vis!! *tycka massor om*
Vi har pratat om en massa saker nu och det känns bara bra och har bara roliga och spännande saker att se framemot hädanefter..  =)

Idag så var jag med Natha o Pappa o kolla på hennes lägenhet hon ska bo i i Bollnäs. Den var riktigt bra och stor o välplanerad.. Good!!
Resan upp var lite småjobbig eftersom jag mådde lite illa i morse efter frukost och det satt i hela resan upp. Men det gick bra som tur var..puh!!

Nu ska jag snart  ta och dammsuga av i lägenheten här, men först ska jag nog ta o lägga mig o vila litegranna och hämta lite krafter.

Cityfestens första dag idag

Kommentarer
Postat av: Linda

Spännande! Hoppas bebisen är på ingång iallafall :D

2006-08-09 @ 17:48:23
Postat av: Juliantomine

good job please keep on the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback