Längtan efter solen och värmen

Ja den är stor härhemma. Max säger ofta att han vill åka flygplan till sommaren och bada. Jag trånar och Mattias längtar också efter sommar.
Ja varför drar vi inte iväg då kanske ni undrar?
Ja säg det, pengar har vi. Kanske att det lutar åt en resa i maj även om det är just nu det lockar mest. Men en långresa på vintern satsar vi på till vintern 11/12 istället. Så mycket som lär fixas innan, iaf med vaccinationer och sånt till en sån resa.
Men vem vet dyker det upp nått bra erbjudande så kanske vi sticker iaf. Man ska aldrig säga aldrig med oss inte.

Mattias bror med familj befinner sig just nu i Thailand dem och har det förhoppningsvis väldigt bra. Det är dem värda allihopa!

Jag har ju lyxen att ha 31 semesterdagar/år på mitt jobb och det känns ju kanoners inför framtida resor. Sen är ju nackdelen att jag inte kan ta semester hur som helst tyvärr. I december och januari är det restruktivt och bara 4 dagar får tas ut totalt. Så en långresa får det bli i november eller i februari/mars. Men det är ju inte så illa det inte.

Tips på nått bra resmål/hotell som ni varit på??



Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hade verkligen åkt denna vinter men nu är det ju som det är med det:-) Jobbar på Johan för att komma iväg nästa vinter, den minsta kommer vara lite för liten, är ju bättre när de fyllt ett och åtminstone kan smörjas och vara i solen en del men som det känns nu vill jag åka ändå!!!!!

2011-02-05 @ 13:20:11
Postat av: Malin Agneryd

Vad spännande dina poster verkar vara! kommer definitivt läsa dina inlägg igen! =P Ha en rolig helg =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback