Dagen

Idag har jag infört våren i vårat kök. Upp med ljusa fräscha gardiner och så köpte jag tulpaner som säkert massa andra också gjort idag. Lovely!!!
Jag har tagit väl hand om mig idag och unnat mig lite lyx i vardagen. Som det ska vara lite då och då. Inte jämt men lite då och då.

Imorgon är det så dax för min EXAMEN. Japp nu är 1½ års pluggande över. Nu kan jag titulera mig färdig Försäkringshandläggare, inte illa det inte. ;-)
Så var det bara det här med jobb då. Som det ser ut nu så får jag återgå till mitt gamla jobb inom vården. Närmare bestämt så börjar jag där på torsdag. Känns sådär lär jag säga, men det är ju ett jobb iaf och en inkomst. Så får jag söka vidare och hoppas att denna arbetsmarknad snart lättar.

Näe nu ska jag slöa i soffan här. So long!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tänk vad fort det gått!! Känns ju som nyss vi var mammalediga och du tog steget att börja...Hoppas du snart får något annat jobb.

Grattis!! Kram

2010-01-14 @ 21:07:53
Postat av: Heidi

Visst är d härligt med tulpaner =O) och idag är d ju tulpanensdag =O)

Vad skönt att pluggandet är över nu, jag gratulerar =O) snart ska du se att d lättar med jobb också ;) kram

2010-01-15 @ 10:03:37
Postat av: Linda

Grattis till examen!

Du har varit sååå duktig, hoppas nu bara att du får det arbete du vill ha!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback