I quit

Ja jag har tagit det beslutet att jag ska sluta sälja Gangstar och kommer därför inte fortsätta som säljare i höst. Dels tycker jag att jag lagt ner mkt tid för liten lön. Med andra ord så har försäljningen inte gått som jag velat och jag har ansträngt mig en hel del.
Theresa och Tove (skaparna) tycker att det är synd att jag ska sluta och har försökt peppat mig om att det är lättare andra och tredje säsongen. Men jag slutar ändå då även kraven på försäljning ökar inför hösten och då jag haft det tufft nu i vår så vågar jag inte chansa.

Det är med stor sorg jag slutar, då jag bara ÄLSKAR Gangstar. Men som tur är kan man ju numer köpa via nätet ( dock till högre pris) om det inte skulle finnas nån säljare i området. Just nu så finns ju hon som värvade mig så jag har redan bokat in ett party med henne inför hösten och släppet av höstkollektionen.
Så mina gamla trogna kunder ni är välkomna hem på party till mig!!!

Men man ska ju aldrig säga aldrig, en vacker dag kanske jag ger mig på jobbet som Gangstar-säljare igen.

Den 16 augusti är det Gangstar-party hemma hos mig för dem som är sugen på att se höstkollektionen, den släpps egentligen inte förrens den 17 augusti men jag har fått dispens. ;-)

Kommentarer
Postat av: Nikita

hihi ja me har mitt party den 16aug =)

Postat av: miian

oh jobbigt beslut men jag själv är glad att jag inte hakade på tåget,de nästan tjatade på mig om att börja sälja till slut fick jag skita i att öppna mailen,för att inte trilla dit.

Kände att jag behövde lägga ner för mycket tid och engagemang för att få ut en summa som känns värd besväret.

Så tror du gjorde rätt,nu kan du slappna av och spendera din lediga tid med familjen.

Kram

2009-05-19 @ 19:19:00
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh, det är dan innan jag börjar jobba :(

2009-05-19 @ 20:47:44
URL: http://jenkiz.blogg.se/
Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Hjälp mig att hitta den fina dressen FABIAN från Gangstar!

Hej!



Har du?! Åh vad snällt om du vill sälja den!

Hur mycket vill du ha för den?



Mvh //therese

2009-05-19 @ 22:43:07
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback