Älskade buse!!

Ja ibland kan han verkligen det där med att gå en på nerverna Maxen. Ikväll har varit en sån där kväll som bara Maxen kan få till.
Gnäll och hysteri när han skulle få gröt i kväll och han solade iväg AD-dropparna och muggen med vatten all världens väg. Sen var det dax för tvättning av händer och mun och då luvar han mig så jag skriker av smärta och han skrattar. Jäkla rackarunge!!
Dax för tandborstning och då var det bus såklart. Men han vet att jag inte ger mig så han ger sig tillslut.
Detta kändes ju såklart 7 gånger värre när man var just i det och mkt pga att jag är sjukling än och inte har så mkt ork.
Men man glömmer snabbt lär jag säga. Efter ett par minuter är vi sams igen och myser och gosar i soffan. *ler*

Har verkligen märkt att han kommit in i nått slags 1½ års trots eller nånting. Han vet vad han vill och inte vill lär jag ju säga. Men det är ju bara sunt så!! :-)
Det enda det gör är ju att ta lite extra energi av mammsen och pappsen och det kan man ju stå ut med om man får tillbringa dagarna med vårat charmtroll. Hihi!!!!

Nu sussar han så sött inne i sin säng och man saknar honom.. Konstigt det här med att vara förälder!!!



Kommentarer
Postat av: Bondbrud

Ja visst är det en lite jobbig tid nu...

Men jag tycker det är skönt att se att det finns en egen vilja trots allt!

2009-05-21 @ 22:44:38
Postat av: Nikita

haha ja visst är de märkligt? på dagen kan man va så less för att dem är omöjliga å bara längta tills egentiden på kvällen , men när dem ligger där tyst å still å sötast i världen å sover kan man inte annat än å längta tills dem vaknar..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback