Såpbubblor!!



Att blåsa såpbubblor är en rolig och billig sysselsättning!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken härlig blogg du har :)

Spana in min, jag har precis skrivit ett inlägg om mobbning och skrivit mina åsikter osv.

Vore roligt att höra dina åsikter om mobbning osv, läs inlägger så förstår du vad jag menar.

Postat av: Miian

oh vilken fin bild ;)

Verkar ju som att det går bra för Max på dagiset ;)

Hoppas han håller sig frisk nu och att Mattias med blir bra snart.

Ni har verkligen haft en trist start på året!!!

Att hålla sig i från alla godsaker e sjukt jobbigt,men man har inte så mycket val ;)

Lycka till ;)

Kram

2009-01-21 @ 12:02:39
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad söt han är lillMaxen. =) Går han själv nu?

Ja det är jätteroligt att planera inför bröllopet. Men även lite stressigt. Det är inte lite att tänka på..Vi ska vara här i Järbo. Och själva vigseln ska vi ha utomhus.

2009-01-21 @ 19:38:28
URL: http://jenkiz.blogg.se/
Postat av: katarina

Åh guud vilken underbart söt bild!!!!!

2009-01-21 @ 21:26:53
Postat av: Miian

puh nej jag hoppas det blir bättre imorgon.

Gör mig inget om hon sitter och någon leker med henne på marken,hon är ju påklädd och ingen snö här nere,jag vill helst att någon visar lite engagemang och speciellt när hon är liten och ny på dagiset,så jag hoppas innerligt dom tog åt sig utav min kritik idag och att någon lägger liiite energi på att Lowa ska trivas även utomhus.

Krävs ju inte sååå mycket.

Gunga lite,gå med henne,cykla....inget avancerat.

Har det gått bra för er ida på dagis?

Kram

2009-01-21 @ 21:42:42
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback