Onsdag

Denna vecka har vi ju studier på plats i skolan och det är långa dagar så därför hinns inte så mkt bloggning med som jag önskar. Idag slutade vi kl 17 och jag passar på att blogga lite snabbt nu medans min mamma är här och är barnvakt åt Max. Mattias är på träning som hon kom in och täckte upp emellan glappet.

I Skolan lär vi oss en massa nytt och diskuterar en massa på Etik-lektionerna. Så med ancdra ord har vi fullt upp och huvudet går på högvarv hela dagar. Och så även när man kommer hem och allt ska fixas inför kvällen med Maxen.

Imorgon ska Max få spruta, han ska få den han ska ha egentligen vid 1½ år, men fetersom vi ska utomlands så får vi ta den tidigare och sen ska han även ta den som vanligt vid 1 ½ år. Han kan få feber av denna spruta och den kan komma så långt som efter 1 vecka.

Men imorgon blir det Mattias som ska sköta BVC-besöket själv med spruta och vägning. Men det kommer nog bra!! Han kommer väl bli lite ledsen av sticket men sen så går det förhoppningsvis över rätt fort.


Näe nu ska jag ta och mysa lite med sonen här innan det är sovdax för han.

Ha en skön kväll nu!!


Kommentarer
Postat av: Miian

Tack =)

skönt för dej att M tar nätterna när du ska till plugget.

Aldrig roligt när barnen våra spökar om nätterna,som tur är så överlever man! =)

Lycka till på BVC imorgon,kommer gå galant!

Postat av: Linda

Ja de blir ju långa dagar och man känner ju att man knappt hinner med något när man väl kommer hem.



Hoppas de går bra för Maxen idag med sprutan och att han inte får en massa sviter ifrån den.



2008-10-16 @ 07:20:30
Postat av: therese

tycker jag låter bra det e bara att höra av dig när du har tid det...jag har inga planer

2008-10-17 @ 19:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback