Denna vecka...

..kommer att bestå av en hel del pluggande, då jag ska försöka att även bli av med lite inför Lanzarote-resan då jag missar en veckas hemstudier. 

Så nu idag på morgonen har jag suttit och gjort iordning en pärm med alla papper. Sen ska jag ta tag i lite läsning och inpluggning.

Imorgon ska jag till Köpis med Malin och inhandla presenter till alla som fyller år här framöver och även leta på lite maskeradkläder inför Heidi och Thomas 60-årsfest. Det lutar åt att jag blir en djävul... ;-)
Nån med andra förslag???
Sen ska jag även hinna med imorgon att åka till Högskolan och skriva ut alla faktablad på dem olika förmånerna som finns på Försäkringskassan. Ett 50-tal drygt!!! Och ta en genomgång av en del av dem.
Lillebror fyller även år, men han ska vi fira på lördag.

Onsdag har vi tänkt att gå på babysim på eftermiddagen hela familjen, så före det ska jag hinna med en del plugg tänkte jag.

Torsdag tror jag inte att det är annat inplanerat än pluggeliplugg då såklart.

Fredag är det mer pluggande som gäller och sen kommer Mattias kompisar från Stockholm upp.

Lördag är det så dax för mig och Max att hålla oss hemifrån större delen av dagen/kvällen. Mattias ska då ha party härhemma med ett stort antal grabbar, så då blir det livat här.
Så vi rymmer hem till mamma och firar Lillebror och sen blir vi förmodligen kvar där fram till en 22-23, ja tills det är lugnt att komma hem igen. *ler*

Söndag är det väl nån som är bakis härhemma så jag och Max ska väl roa oss själva tills det värsta lagt sig. Hehe!!

Ja det var denna vecka det....

Kommentarer
Postat av: Miian

oh mycket plugg,men det kan det ju va värt eftersom ni får gotta er på lyxsemester sen :)

Lowa ska med bara stå och gå hela hela tiden,hennes egna leksaker är inte det minsta roliga längre :(

Hoppas ni har bättre väder än mig,här regnar det och är mörkt som natten :(

Kram

Postat av: Anna/Levindas Värld

Hallåjs!



Kom gärna hit å hälsa på nån dag å vettja, va länge sen sist nu ;)



Fast inte den här veckan då kanske för den ser rätt fullspäckad ut och jag jobbar massor :)



kramis!

2008-10-21 @ 17:45:18
URL: http://levinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback