Babysim

Ja idag kom vi så äntligen iväg på babysim dock ett x antal månader försent, men bättre sent än aldrig. ;-)
Max verkligen gillade babysimmet idag. Vi skulle testa att dyka från kanten och vi behövde inte dyka med Max idag utan mest bara testa att hoppa i, men Max han visade tydligt att han vela mer än så, så han fick dyka och han gillade det trots kallsuparna han fick då och då. Han vela i om och om igen!!!
Han var som en liten fisk våran herre. Så roligt att han gillade det och att sjunga prästens lilla kråka i vattnet var verkligen poppis!!
Så nu blir det fler ggr jag lovar!!!
Vi var ju på drop-in idag som dem har på sandvikens badhus på onsdagar. Max gick en grupp för 6 mån- 1 år och idag var vi bara 3 stycken barn. Så Linda och Nelly nästa gång tycker jag allt att ni kan hänga på. Och även ni andra av dem jag känner med barn från 6 månader. Roligare desto fler man är ju!! Dessutom får man ju 3,5 timme på sig att vara därinne så ett dopp i mamma mu poolen hinns oxå med. :-)
Nästa vecka är det dock höstlov!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad kul att Max gillade att bada och dyka. :)

Jag har tänkt gå med Alva jag med, men det är så typiskt att det är drop in på onsdagar, när jag har statinsträning samma dag.

Postat av: Bondbrud

Vi har ju tänkt åka några onsdagar men Nelly är ju förkyld hela tiden...:-(

Men nu har hon ju 2 veckor på sig att bli frisk!

2008-10-23 @ 09:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback