Talking to me??

En sak som min kära sambo börjat med nu sen vi fick barn är att prata i sömnen på nätterna. Haha!!
Jag har fått mig några skratt och han minns ju såklart ingenting dan efter. *ler*
I natt vaknade jag igen av hans pratande. Han hade jätteont i axeln sa han. Så jag började prata med han och sa att han kanske började få en inflammation och så och att han kanske borde ta och äta Ibumetin i en vecka eller så. Men jag märkte ganska snart att han pratade med mig i sömnen och vips så sov han som en stock igen. *ler*

Love U!!!


Kommentarer
Postat av: M

Ja det där var ju väldigt märkligt o tänk att jag inte minns nåt av det heller! :)
Ge Max en jättekram från pappa som nu måste jobba vidare.

Postat av: Eirikdina

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2009-05-21 @ 09:21:36
URL: http://eirikdina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback