Det tar sig..

sa mordbrännaren...
Ja Max har sovit jättebra i natt också. Jag gick upp med han vid en 21 igår efter att han fått bröstmjölk i flaska och så ammade jag han, så han somnade vid en 22 och sov sen till 04:20 och då vaknade han nog för att jag löft upp han bättre på kudden som han glidit av som vanligt.
Han fick lite mat och somnade sen nöjt om igen gokillen. Sen vaknade han till vid en 07 och då fick han följa med pappa upp och byta blöja. Sen mat på det och sömn igen och han sover än gubben.
Jag tror iaf att flaskan på kvällen gör sitt litegrann. Han äter sig rejält mätt och då står man sig ju längre och kan sova bättre. :-)

Kommentarer
Postat av: sara

Tror att det stämmer. Källa sover alltid till fyra-fem och det är så skönt :)

Postat av: Linda

Åh, ja då kanske ni ska fortsätta nappflaska honom kvällstid så ni får en god nattsömn :)

2008-02-19 @ 12:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback