BVC

Ja idag var det så dax för vägning och mätning igen. Och hör och häpna men denna gång hade inte Max gått upp mer än 420 gram och väger nu 8350 gram och men hade växt 2 cm så nu är han 68 cm lång.

Han börjar göra en "puckel" på sin kurva och det innebär att han behöver mer mat än min bröstmjölk. Så nu ska vi börja med lite gröt på kvällarna. Så kanske han sover bättre också och inte vill äta så ofta på nätterna.
Men han ligger ju fortfarande en bra bit över sin kurva så det är ingen fara på taket. :-)

Så var det ju även föräldragrupp och idag handlade det om barnets temperament.

Nu ska jag gå och leka med Max här.

Kommentarer
Postat av: Linda

Va skoj att börja m gröt =) det nrukar nog va riktigt poppis!!

Den där föräldragruppen hade jag behövt va med på du haha =) Vilgot har ett sjuhe*****s humör ibland ;)

Kram

Postat av: Stina

Oj va stor han är lilla Max =) Min systers Lea är snart 10 månader och väger 9570gram ungefär, hihi vilken skillnad det kan vara.Måste ju träffas snart,e ju dax för mig att föda snart. Kram

2008-04-10 @ 21:42:02
Postat av: anki.

Ebba är 10 mån nu hon & väger exakt ett kg mer, 9350 g. Hihi vad det kan skilja!!

Skoj att börja ge gröt & sånt!!

2008-04-12 @ 15:19:06
URL: http://ankibjork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback