Min söndag

Idag vart det en tur in til Köpis med älsklingen när dem öppnade.
M skulle köpa en ljudkabel av nå slag och jag passade på att gå in på Ginatricot och köpte lite tjockare strumpbyxor som jag kan ha till klänningen jag köpte.
Var även in på H&M en sväng och köpte en mascara. Behövligt!
Hittade även en längre randig stickad tröja/klänning för bara 149 kr. Perfekt!!!



Ja man kan ju inte ha så mkt kläder nu mer... Och byxor har jag ju dåligt av.
Ja inte mysbyxor då.. *ler*
Stannade till på Stadium där jag skulle kika på en väska som många rekommenderar som skötväska.

    

Kostar bara 99 kr så det är ju superbilligt!! Den verkar vara helt ok, så en sån blir det nog. Men vet ej färg än bara. Och så ska jag höra med svärmor först om hon kan ta hem en sån genom sin affär. Hon vill ju så gärna hjälpa till.. *ler*

Sen vart det ett stopp på Onoff där vi kollade på torktumlare. Har ju en viss rabatt på vissa grejjer via mitt jobb så vi kikade upp litegranna och på den som säljaren rekommenderade hade jag 1100 kr i rabatt så den skulle bara kosta 4300 kr... Som hittat!!!
Blir till att köpa en sån i veckan förmodligen.

Vart väldigt trött i ryggen efter shoppingrundan idag, det är inte mkt gång jag orkar med nuförtiden... :-(
Ska ringa läkaren imorgon också så jag får en tid dit, sen imorgon är det dax för ett till besök hos barnmorskan och imorgon får vi lyssna på hjärtljuden. Mysigt!!!
Jag bävar bara för att kliva upp på vågen där... Pust!!

Näe nu blir det soffan här igen i väntan på Barnsjukhuset..

Kommentarer
Postat av: anki.

just ja!! bra tips, den där väskan har jag också hört om, men glömt bort. Ska jag nog kika upp, för Emmaljungas skötväska är så kass så man bara vill elda upp den!!

Postat av: Linda

väskan är ju riktigt snygg! :)

2007-09-03 @ 12:51:18
Postat av: Tina

Anki// Ja visst är det billigt om väskan nu funkar som skötväska. Och gör den inte det så är inte 99 kr hela världen heller... :-)
På Stadium i Valbo så hade dem bara en lila när jag var in och kolla.
Men det finns att beställa från deras hemsida också om färgerna mot förmodan inte skulle finnas varken i valbo eller gävle...
Linda// Ja den var ju det även live också.. :D

2007-09-04 @ 08:16:42
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Josh Holloway

I like your website alot...its lots of fun...

2010-10-13 @ 12:34:47
URL: http://josh-holloway.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback