Bedtime!!!

Strax är det dax för mig och bebismagen att gå till sängs. Har haft en ganska jobbig dag med värk i bäckenet.
Jag som varit så glad för att jag känt mig någelunda bra här i några dagar men igår slog det till igen.
Känns så trist att känna av värken så fort man vaknar och inte ens hunnit belasta bäckenet än. Men det är ju hormoner som luckrar upp bäckenet och en bebbe som trycker på oavsett om jag står, går eller ligger så det är ju inte så konstigt iofs.
Så ikväll har micron gått varm för att värma min älskade vetekudde. Tur jag har min älskling som passar upp på mig. Just nu är han på träning och springer av sig lite. Längtar tills han kommer hem och kryper ner i sängen. Hoppas jag bara håller mig vaken tills dess.. Hihi!!! Svårt att lova sånna saker nu förtiden.. *ler*

Näe nu kallar sängen här!!!


Kommentarer
Postat av: M

Som jag sagt tidigare tycker jag du är enormt stark älskling! Du klagar aldrig och är alltid glad och snäll! Tur det är ni starka tjejer som föder barn och inte vi killar för vi skulle bli outhärdliga ;)
kram från en man med tusen saker i huvudet på nya jobbet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback