8 oktober...

...och en ny vecka är på intågande.
Denna vecka ska jag försöka hinna med lite nyttoprojekt har jag tänkt.

* Ska bla sy påslakanset till Bebben i samma tyg som gardinerna jag köpte till barnrummet förut.
* Ska sy en ny madrass till Bebbens vagga.
* Ringa lillebror och be om en önskelista för present/julklapp.
* Sen ska vi ju såklart fortsätta rustandet av barnrummet.

Vi ska även till Barnmorskan idag kl 13:30 och på andra gången av föräldrautbildningen på torsdag kl 15-17

Så det finns ju lite att göra den här veckan om man vill... hihi!!!

Sista veckan som sjukskriven. Går på havandeskap på söndag. Fast det gör ju ingen skillnad just nu för min del iaf så...


Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till med dina projekt!!

2007-10-13 @ 15:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback