Längtar så!!!!

Idag har jag bäddat vaggan härhemma. Nu återstår det bara att den ska upp på övervåningen i vårat sovrum.
Har även plockat fram en del grejjer att lägga ned i BB-väskan.
Ja idag har vi bara 15 dagar kvar ju till BF. :-)
På torsdag eller fredag kommer pappa och hjälper oss med listerna. Så kan vi börja stuva in bebissakerna i barnrummet. Just nu ser det förjäkligt ut härnere i vardagsrummet. Pust!!

Väntar på att potatisen ska koka klart så jag kan göra lite potatismos till lunch. Mums!! Till det blir det falukorv för min del och köttbullar åt Älsklingen.
Sen ska jag nog bege mig ut igen på jakt efter det sista som behövs för att kunna slå in julklapparna till syskonen mina.
Jag vet inte hur länge till jag vågar ge mig ut, tanken har kommit flera ggr att -Tänk om vattnet går när jag är ute i nån affär eller så... Lite jobbigt!!!
Så det är lika bäst att ta allt nu medans det ändå iaf är 15 dagar kvar tills BF.

Som svärmor sa till mig sist. "Det blir jul ändå" Så sant så sant.
Denna jul får helt enkelt bli som den blir.
Vi ska ju genomgå en av dem största sakerna man kan vara med om i livet och tror Bebisen struntar fullkomligt i om julen är perfekt eller ej. Huvudsaken den har en mamma och en pappa som älskar den och som ska komma underfund med hur deras lilla nyfödda fungerar och vill ha det i det nya livet.
Åhhh vad jag längtar och jag vet en till som gör det!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nathers

Oj oj oj, jag och Matilda satt och sa igår att "nu är det inte långt kvar tills bebben är här" :)

2007-11-28 @ 15:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback