Kurragömma??

Igår lekte Bebben och jag kurragömma.. *ler*
Jag hade lagt mig för kvällen igår och kände hur Bebben började sparka därinne. Så jag löft bort täcket för att jag vela se sparkarna från utsidan men då slutade Bebben sparka. Så jag la på mig täcket igen och vips så börja h*n igen, så jag tog bort täcket igen men det vart stilla därinne på en gång. På med täcket igen och Bebben börja sparka igen. Haha!!!
Förmodligen vart det för ljust för fort åt Bebben när jag drog undan täcket så h*n sluta sparka eller så var det bara rena rama busandet från Bebbens sida.. ;-)

Lyckade ju tom sparka Pappan i örat häromkvällen när han ville lyssna på magen... Hihi!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter så himla mysigt å va gravid!

Postat av: Tina

Anna// Ja det är supermysigt att vara gravid... Snart så är det din tur också.. :-)

2007-08-18 @ 09:52:13
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback