slappt idag

Slappardag för mig idag medans sambon har rusat runt och plockat och donat med nästan allt idag. Just nu håller han på och dammar här runt datorn och jag blir full i skratt. *älskar*
Jo en sak har jag iaf lyckats med idag och det är att plocka ur massa kläder som ska vi ska åka och slänga. Så har jag gjort plats för sommarkläderna i byrån. Och det var ansträngning nog!!

Imorgon ska jag ge mig på att jobba igen. Får vi se hur det går. Förhoppningsvis blir det bättre nu med bältet.

Var till IKEA igår och inhandla en rullgardin bland annat. Det är ju så ljust i vårat sovrum på morgonen så det är nästan en omöjlighet att somna om om man vaknar vid 6. Som vi gjort hela denna vecka!!
Så det ska bli skönt att få upp rullgardinen. :-)

Nu ska vi åka iväg och handla lite och sen kika på nån film..
Ha en skön kväll!!


Kommentarer
Postat av: Linda

skönt med slappa dagar emellanåt med! Hoppas ni snart får upp rullgardinen nu då! ;)

2007-04-23 @ 12:51:03
Postat av: M

Jag hoppas vi får "ner" den jag annars har vi köpt den i onödan ju ;)

2007-04-23 @ 18:04:28
Postat av: Tina

Linda// Än har vi inte satt upp den men snart så.. :-)

M// Haha..jag hoppas också på att vi får ner den... ;-)

Postat av: Arntoline

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2009-02-16 @ 08:35:35
URL: http://arntoline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback