Grattis Systeryster!!!

Idag så är det min älskade största lillasyster som har äran att fylla år. Hela 24 år blir hon idag. Grattis Linda!!
Blir inget firande utav henne idag då hon inte mår så bra just nu. Vi tar det helt enkelt när hon känner att hon orkar med oss. Blir roligast så för alla.

Gårdagens lasagne fick mig att bli på dåligt humör. Den smakade apa rent ut sagt. Var nån konstig krydda i lasagnemixen som jag inte alls gillade. Jag var ju sugen på lasagne jag. Riktig lasagne. Knorr´s egna lasagnemix. Inte Willy´s. Så köp aldrig den!!!!
M tyckte det var helt ok han. Tur det då.
Jag tog nån tugga sen klara jag inte av nå mer utan lära ställa mig o göra lite nudlar istället. Haha!!!

Nu så har man avverkat ännu en till arbetsvecka. Skönt!!
En vecka närmare jul.
Ja julen ja.. vad ska man ta sig till då tro?
Jag o M låg o prata om det imorse. Det känns som att det blir roligare den dagen vi får barn. Som det är nu så känns allt så splittrat. Och inte direkt nå småbarn finns det i varken hans eller min familj just nu.
Dem små har växt upp och blivit "stora".
Ja vi får lösa julen på bästa sätt helt enkelt.

Ute snöar det för fullt just nu. Idag ska jag på stan och inhandla lite drickbart till kvällens fest.
Sandra o Patrik ska ju ha inflyttningsfest dem. Ska bli skoj!!!
Det blir bara jag som åker in ikväll. M är fortfarande förkyld han.

Igår var jag på Köpis med Anna en sväng. Inhandla ett presentkort på IKEA till Pappsen som fyller 50 år på Måndag. =)

Näe kanske är dax för lite frukost här snart då så vi hinner med dagen idag. *ler*

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack!! :D
Synd på lasagnen, tror jag ätit den förut också och de var väl ingen höjdare.
Hoppas du får skoj ikväll!

2006-11-04 @ 15:54:02
Postat av: M

Lasagnen var helt ok fast jag är ju en kille som äter vad som helst jag, vet du väl ;)

2006-11-05 @ 15:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback