En del julisar

Relativt nyvaken är jag. Ja jag har faktiskt sovmorgon idag. Skönt!!!
Fast egentligen skulle jag ju ha vart helt ledig, men lära jobba en extra dag för att få lite mindre minus i timbanken.
Fast det känns som att det har varit förgäves för nu har jag likt förbannat hamnat på 15 minus igen efter nya schemat vi fick igår. Suck!!!!

Igår fick jag maaaassa post. En hel del paket var det. Bla ett som jag ska hämta ut på DHL i Gävle.

Har ju vart o inhandlat en del julisar faktiskt och det känns skoj!!
En del till LillSis och Lillebror och även till Älsklingen.
Sen har jag även Hugos doppresent klar nu. =))

Nu är det bara jag som ska ta och skriva ihop en liten önskelista från tomten också... hihi!!!



Kommentarer
Postat av: anki.

tack tack snälla du!! ja det känns ju faktiskt...underbart...massor med ord som kan beskriva det hela =) hoppas det är bra med dig!

Postat av: Henrikagnes

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2010-04-29 @ 10:42:08
URL: http://henrikagnes.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback