Sårbar...


Känner mig så sårbar för tillfället. Svårt att riktigt förklara hur. Men jag är rädd på nått vis. Rädd att jag ska förlora han som betyder så mkt för mig. Att han träffar nån annan tjej som är så mycket mer än vad jag är och nånsin kan bli. Jag vet att det är en dum tanke men den finns där just nu och jag kan inte slå bort den bara.
Det finns så många tjejjer som är så mkt finare än mig och som är så mkt mer framåt än jag. Vad är det jag har som gör att han vill ha just mig? Det är nog det jag har lite svårt att förstå..
Ja, jag har gått o blivit riktigt kär nu jag så det är väl därför alla sånna här dumma tankar kommer. Rädslan att förlora han med stort H... den tanken skrämmer mig rejält. Sårbar är vad man är!!

Men man måste ju våga också för att vinna...

Så här nära inpå mig har ingen kille fått kommit mig tidigare. Då har jag flytt fältet för länge sen.
Min M han har lyckats med det många försökt länge utan att lyckats.
Men min M han är ju också den som har nyckeln till mitt hjärta.. <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: M

Det finns inte alls tjejer som är finare än dig eller som skulle kunna "vara mycket mer" än dig Tina! Du är en snygg underbar omtänksam tjej som har allt man kan önska sig! Vet att man kan tänka såna där oroliga tankar ibland men du behöver knappast vara orolig för mig kan jag lova.

Själv är jag lite småorolig att du ska få syn på nån yngre 2 meters brandman men hoppas du ändå väljer mig ;) Puss och kram!

2006-08-29 @ 16:33:58
Postat av: T

Blir så glad när jag läser det där. Innerst inne så vet jag ju hur du känner men ibland kan tankarna fara iväg på villovägar.
Känns så skönt att jag har dig!!
Och självklart väljer jag dig. Du är ju min drömprins!!! Mannen i mitt liv... *puss*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback