Så orättvist...

Ja det är livet verkligen ibland...
Fick höra idag att en kompis syrras lillbebis gått bort. 5 ½ månad gammal.Fy så hemskt!!
Hur klarar man sorgen att mista ett barn?? Och vad är meningen med det??
Ja frågorna är nog många o stora för dem nu..
Sänder iaf en stor kram o många tankar till K:s familj.

Dagen på jobbet har gått helt i sin ordning. Men det har vart mkt att göra på den sjukvårdande biten. Och sånt kan va lite mkt att stå i när det är helg och flera är dåliga. Men det gick bra iaf.
Sitter nu här nyduschad och lite tagen efter "nyheten". Ska väl i säng om ett tag är det tänkt. Ska vara först på plats imorgon nämligen.

Nu ska jag gå och drömma lite om min kära M...
Jag är så glad att jag har dig!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh fy så hemskt....=(. Ja hur klarar man att gå vidare efter att ha förlorat sitt barn...? Usch....

Postat av: Rating Agentur

nice site keep it up ok

2010-02-01 @ 08:48:38
URL: http://rating-agentur.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback