Max 15 kg

Stopp stopp!! Max har inte gått upp till 15 kg, inte än iaf men han är på god väg. ;-)
Idag när Max och jag stannade till vid affären för att handla lite frukt och grönt så satt jag han i sitsen för barn i kundvagnen och på den stod det max 15 kg.
Min tanke var då att vi har ju nästan precis börjat satt han där och han väger ju nu över 12 kg allaredan så min tanke var att han inte kommer att kunna sitta där så länge till om han fortsätter att öka i den här takten. *ler*
1 kg på en måand har han gått upp nu enligt våran våg hemma och den har stämt förut.
Men som jag brukar säga. Desto mer att älska!!!! <3


Är det så här man håller klubban pappa??

Kommentarer
Postat av: malin

Hugo väger snart 16 och han sitter där än :) men snart går det nog inte... kram

2008-11-18 @ 07:12:34
Postat av: Heidi

Vendela väger 17 kg och sitter där ibland,, hm har inte tänkt på vad maxgränsen är,, men hon springer i väg och gömmer sej annars eller klistrar sej fast vid en lockande hylla och vägrar gå därifrån så tills hon tyglat sej blir d kundvagns finkan =O)

2008-11-18 @ 08:00:18
Postat av: Miian

Oj jisses!

Han växer verkligen så det knakar.

Lowa väger 8100gr nu lillskiten!

Men det konstiga är att Max ser ju inte alls "stor" ut,alltså är han propertionerlig till max ;)

Jo här ska det möbleras,målas och fejjas....skoj men blir nästan trött bara jag tänker på det..

men men ;)

Klart jag lägger ut bilder.

Kramkram

Postat av: Linda

Mosters knubbis!! <3

2008-11-18 @ 15:54:42
Postat av: Jenny

Hejsan!

Kommer det många på klädpartyt på söndag? Eller är det ok om jag kanske tar med nån? Man har ju några kompisar som har barn nu! ;)

2008-11-18 @ 19:51:28
URL: http://jenkiz.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja de kan ju inte öka lika mkt i vikt hela barndomen.. hur går det då haha! Ville vägde 11 vid ettårskontrollen. Stora goa killar!



Kram

2008-11-19 @ 18:59:46
URL: http://majsanfilosoferar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback