Bacillerna stannade kvar och bråkade med m...

Bacillerna stannade kvar och bråkade med mig hela veckan, länge sen jag känt mig så sänkt och kraftlös. Men nu börjar energin komma åter även om jag kände mig lite yrslig idag på städdagen. Men det går åt rätt håll.:-) Härhemma har vi tillika nedräkning till resan, om 2 veckor är vi på väg till Arlanda med resfeber. :-) Här framöver kan det dessutom komma att bli förändringar i mitt och min familjs liv. Positiva förändringar. Vad detta är och innebär återkommer jag med så snart jag har mer kött på benen. Nu ska jag försöka ta tag i nånting härhemma.:-)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

skönt att du börjar känna dig bättre :)

Postat av: Linda

Aww jag vill också åka utomlands, gud så nice!!

2012-05-10 @ 20:25:07
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback