en solig Lördag

Idag bestämde sig Max för att vakna redan kl 06:15, Gäsp!!
Så idag käkade vi lunch redan kl 11 hela familjen. Haha!! Man blir hungrig när man kliver upp i ottan.
I kväll är jag gräsänka då jag skickat iväg sambon till Stockholm på Lundell-konsert och träff med kompisar. Så ikväll är det jag och Max, som dock sover efter en hård busdag.
Ja för busat det har då gjort i massor med sin mormor och moster och hunden Ozzy som varit här i eftermiddag med oss.
Max slocknade redan kl 18:30 efter nån minuts nattning bara. Tröttfisen!!

Jag och Max har varit på stan idag och sen gick vi hem och stannade till en sväng på Coop Extra där det var barnaktiviteter. Sen satt jag på han överdagsbyxor och så fick han ut och knata lite härhemma. Nån vurpa gjorde han såklart men han sken som en sol ändå.

Näe nu ska jag ta och gå ner i soffan och mumsa gotta och så får vi se hur länge ag orkar vara vaken för jag är såååååå trött idag.
Tjing tjing!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

snark för att vakna så tidigt.. usch usch. Vilgot väckte mej kl 5.15 typ... :S



Kavat-skorna är inte vinterskor utan mer höst/vår. Men varm om fötterna är han i dem. Eurosko fyndade jag dem på.



Kram

Postat av: Linda

Hoppas han sov läääääääänge ;)

2009-03-22 @ 13:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback