Ny vecka igen

Ja nu var det dax för en ny vecka och den innebär hemstudier. Så igår läste jag klart ett kapitel om försäkringar och idag har jag suttit med en etikuppgift som ska vara inlämnad på fredag. Har i stort sett bara en diskussionsfråga kvar på den. Skönt!! Så imorgon tar jag pluggfritt.
Imorgon är inte vilken dag som helst heller, det är nämligen min kära sambos födelsedag!! Då får han öppna paket igen. :-)
Imorgon ska jag dessutom ha äran att få gå på helkroppsmassage. Lite nice!! Ska utnyttja ett presentkort jag fick i julas, så det är ju på tiden.
Sen sticker vi iväg till Gävle och fixar pass åt Lilleman så han får följa med oss på resan. Bara 25 dagar kvar nu!!!

På Onsdag ska vi gå på babysim med Max, skoj!!! Så häng på ni som kan!!!

Lilleman har börjat sovit bättre så det är jätteskönt. Igår somna han vid 19:30 och när jag somnade vid 23 hade han inte vaknat en enda gång!!! Så inatt sov han i sin säng hela natten, men han fick hjälp med nappen ca 3 ggr. Det tar sig!!!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Åh, vad skönt med helkroppsmassör ;)

Som knådar lääänge =O)

aha,, fyller han år din älskade sambo,, hälsa grattis från mej,,Kram // H

2008-11-11 @ 17:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback