Brr!!!

Idag har det vart kallt ute.
Jag och Max gick en promenad till Prix och släppte av Mattias längs vägen hos en kompis där han är och kollar på hockey ikväll.
Max ligger nu i babygymmet och har busat i soffan med mig och vänt sig själv från rygg till mage. Men det är ju enklare där eftersom det lutar lite och han får hjälp på traven.
Han är så rolig Max för han har hållt på hela dagen idag och gjort massa nya ljud och liksom gurglar fram allting han säger. Låter så sött!!!

Idag fick jag lite egentid och stack iväg till Köpis för en shoppingrunda. Dock var jag ute efter kläder till Max bara. Han behöver med kläder i storlek 74 och uppåt. Hitta en hel del. Bild kommer på det sen.

Nu ska jag gå och kolla på Let´s Dance här.
Ha en fortsatt trevlig kväll!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis du har vunnit ngt i min blogg, kika in o kontakta mig :) Glad Påsk!

Postat av: Linda

Ja igår var det -9 runt 20-tiden. Brrr... vill ha vår o värme nu! :D

2008-03-22 @ 11:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback