Bra natt igen.. :-)

Max nätter går bara bättre och bättre. Peppar peppar ta i trä....
I går fick han mat vid 22 och då gick jag upp och la mig medans MAx var kvar nere med pappa. Vid 23 kom dem upp och Max somna breve oss i sängen och vakna inte förrens 1:40 och vela ha mat. Skönt!!
Sen sov han till 4 då jag gick upp och böt blöja på han och ammade han.
Vid 5:50 vakna han igen av att hans mage krånglade på han, han var jättetrött stackarn. Så magen gjorde att han vaknade och var sen vaken 1 timme innan han somna om igen.
Och då sov vi till 8:15, gav han lite mat och sen vela han inte sova mer så jag började klä på mig och skulle gå upp med han då somnar den lilla rackarungen om när jag var påklädd och klar.. ;-)

La mig igen en stund breve han, men sen väckte magen han igen. Dumma mage!!
Men han gråter inte när magen klrånglar, bara ibland. Så nog hjälper minifom-dropparna och Sempers magdroppar allt. Skönt!!

Nu sover han gott här i soffan och hoppas han får sova ett tag nu. Sen så kommer ju mamma förbi här om en liten stund också.

Jag ska gå och klä på mig lite kläder här och göra mig iordning för dagen.
Ha en skön dag!!!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Det blir skönt för er allihop sen när magkrånglet lättar. Och tro mig, det gör det såsmåningom! Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback